Časté dotazy

Přečtěte si nejčastěji kladené otázky.

Jaká je dodací lhůta svítidel?

U každého svítidla je uvedena doba dodání. Svítidla s označením "Sskladem ihned k odeslání" Vám doručíme do 48 hodin. U ostatních svítidel je doba dodání individuální. Nejčastěji se pohybuje od 7do 14 dnů. Na svítidla označená "na objednávku" je doba dodání 30 až 45 dní. Tyto svítidla se vyrábí na míru přímo pro Vás. Vždy se snažíme Vaši objednávku vyřídit, co nejrychleji.

Nerozbijí se svítidla při přepravě?

Na prvním místě je u nás spokojenost zákazníka, proto klademe velký důraz, aby k Vám svítidlo dorazilo v pořádku. Každé svítidlo pečlivě balíme tak, aby nedocházelo k volnému pohybu částí svítidel. Vše je vyplněno kartony a bulbinkami, aby k poškození nemohlo dojít. Pokud odesíláme svítidel více - každé pečlivě zabalíme zvlášť a po té vložíme do velké krabice, kterou rovněž důkladně zabalíme tak, aby k rozbití svítidel nemohlo dojít.

Mohu si svítidla převzít osobně?

Ano, samozřejmě, svítidla si můžete zdarma převzít ve světelném studiu v Protivíně. Dále si zboží můžete osobně převzít na některé z více jak 200 poboček PPL Partner. Vše jednoduše zvolíte v nákupním košíku. Po objednání Vás budeme kontaktovat, kdy si zboží můžete vyzvednout.

Je možné při osobním převzetí platit kartou?

Bohužel platit kartou při osobním převzetí v Protivíně zatím neumožňujeme. Na pobočkách PPL partner je platba kartou možná.

Za jakých podmínek mohu zakoupené zboží vrátit a kdy dostanu své peníze zpět?

Zakoupené zboží v internetovém obchodě můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu a prodejce je povinen vrátit Vám peníze. U nás zakoupená svítidla můžete vrátit zdarma do 50 dní! Zákazník nám musí sdělit číslo účtu a peníze jsou mu vráceny na účet po kontrole, zda je svítidlo nepoškozeno a v originálním obalu včetně kompletního příslušenství. 

Co se stane, když nebudu v době doručení k  zastižení?

Každému zákazníkovi den před odesláním vždy voláme a posíláme sms, jestli zboží můžeme odeslat. Po oboustranném odsouhlasení datu odeslání, zboží zákazníkovi odešleme prostřednictvím soukromého dopravce. Přesto, že by nastal případ, kdy by nebyl zákazník k zastižení, tak obdrží náhradní termín doručení zásilky (následující pracovní den). V případě, že ani při druhém pokusu nebude zákazník k zastižení na uvedené adrese, tak se zásilka vrací zpět k prodávajícímu a za opětovné odeslání si prodávající účtuje poštovné ve stejné výši.

Je možné u Vás zakoupit náhradní díly nebo skla ke svítidlům?

Ano, samozřejmě, stačí nám zaslát název a kód produktu na e-mail: info@svetla-vyhodne.cz a my Vám zašleme cenu a termín dodání poptávaného náhradního dílu.

Při převzetí jsem zjistil, že je zboží přepravou poškozené, jak mám postupovat?

V takovém případě je nutné udělat záznam s dopravcem a ten nám, co nejrychleji zaslat, abychom Vám mohli zboží vyměnit za zdravé.  

Budu platit poštovné při vyřízení reklamace?

Ne, zboží na vyýměnu (reklamaci) Vám zašlame bezplatně do 30 dnů.

Jakou záruku na svítidla poskytujete?

Na svítidla standardně poskytujeme záruku 2 roky. U některých vybraných druhů LED žárovek poskytujeme záruku 4 roky. U těchto žárovek je to vyznačeno.

Lze reklamovat žárovky, které jsem ke svítidlu dostal zdarma?

V případě, že je žárovka součástí svítidla, jedná se o reklamní položku a nelze na něj uplatnit reklamaci.

Je možné u Vás vidět svítidla fyzicky?

Pokud již máte vybraná svítidla, tak nás neváhejte kontaktovat na tel.: 731 131 960. Zjistíme Vám, jestli máme svítidla na některých z našich poboček, kde si jej můžete osobně prohlédnout.